1. Kohaletoimetamine

Palume tellimused, mis toimetatakse Teieni järgmise tööpäeva jooksul Omniva kulleriga, esitada hiljemalt kell 15.00.
Kullerid saabuvad meile vahemikus 15.30-16.30 ning see annab meile tavaliselt piisavalt aega, et soovitud kaubad komplekteerida ja pakkida.
Kindlasti üritame ka hilisemad tellimused veel samaks päevaks komplekteerida, kuid sõltuvalt hetkeolukorrast ei pruugi see alati õnnestuda ning kauba väljasaatmine lükkub järgmisele tööpäevale.

2. OMNIVA

Valides Omiva tarneviisi, saadame tellimuse Omniva pakiautomaati, mis on tellimuse vormistamisel märgitud kättesaamise kohaks. Meilt välja saadetud kaup jõuab keskmiselt Omniva vahendusel teieni 1-2 tööpäeva jooksul.

Tellimused mis on tehtud enne kella 15:00 jõuavad suurema tõenäosusega järgmisel päeval teieni!

Hulgiklientidele 400€+KM tasuta transport üle Eesti. Veebist tellides alates 50€ + KM!

3. BK Eesti Tallinna kontori välipakiautomaat

Valides BK Eesti Tallinn pakiautomaat tarneviisi, komplekteerime tellimuse (E-R 8:30-16:45) ja sisestame paki pakiautomaati (Järveotsa tee 50c, Tallinn). Kättesaamiskood (6 kohaline number) saadetakse SMS-i või e-posti teel.

Pakile võib järgi tulla Järveotsa tee 50c, Tallinn (peaukse ees) ööpäevaringselt, peale koodi saamist.

 

Tellimused mis on tehtud enne kella 16:45 jõuavad suurema tõenäosusega veel samal päeval pakiautomaati!

 

4. BK Eesti Tartu kontori välipakiautomaat

Valides BK Eesti Tartu pakiautomaat tarneviisi, komplekteerime tellimuse (E-R 8:30-16:45) ja sisestame paki pakiautomaati (Tähe 106b, Tartu). Kättesaamiskood (6 kohaline number) saadetakse SMS-i või e-posti teel.

Pakile võib järgi tulla Tähe 106b, Tartu (peaukse ees) ööpäevaringselt, peale koodi saamist.

Tellimused mis on tehtud enne kella 16:45 jõuavad suurema tõenäosusega veel samal päeval pakiautomaati!

 

1. Sobiva toote leidmine ja lisamine ostukorvi

Kaubad on jagatud gruppidesse (GSM, video, lukud jne) nende mugavamaks sirvimiseks. Turvaseadmete e-poes on otsing, mille abil saab kaupu otsida sõna, selle  fraasi või koodi järgi. Menüüs liikumiseks klikka e-poes üleval asuvale tootegrupi nimele, kuhu vastav toode kuulub. Seejärel kuvatakse kõik sellesse gruppi kuuluvad kaubad või omakorda alamgrupid.
Leidke endale sobiv toode, soovi korral muutke vaikimisi kogus suuremaks ja klikkige nupule „Lisa ostukorvi”. Kaupade loetelus olles võib kaubad ostukorvi ka lohistada, klikkides hiire vasakut klahvi kaubal, seda alla hoides ja seejärel ostukorvi lohistades. Ostukorvis olev number suureneb vastavalt lisatud kauba võrra ja toote juurde ilmub märge lisamise kohta. Seejärel võite rahulikult poes edasi uurida ning teisigi asju ostukorvi panna. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides ülal paremal olevale ostukorvile.

2. Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Avatud ostukorvis näete kõiki tooteid, koguseid ning hindu.Kui soovite muuta ostukorvis
olevate toodete kogust, siis sisestage lihtsalt uue koguse number, lahtrisse ”Kogus”, süsteem arvutab automaatselt uue summa. Millegi ostukorvi panemine ei kohusta teid veel seda asja ostma – võite iga kell korvi jälle
tühjaks teha või sealt üksikuid asju välja tõsta vajutades tooterea paremal ülaservas olevat ristikest. Ostu lõpetamiseks klõpsake nuppu “Tellima”. Enne seda peate tutvuma ja kinnitama, et nõustute tellimise tingimustega.

3. Tellija andmete sisestamine

Sisestage tellimusse maksja andmed. Tärniga tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud.
Palun täitke need täpselt, sest nende andmete põhjal genereeritakse Teile arve. Kindlasti on vajalik kontakttelefoni sisestamine kiiremaks teenindamiseks.

4. Kauba kättesaamise viisi valimine

Valige välja kaupade kohaletoimetamise viis vastavalt juhistele.

ELS Postimüük kuller: Kuller helistab teile, et leppida kokku kohaletoimetamise aeg. Firmadesse ja asutustesse tuuakse saadetis tellimuses märgitud aadressile. Kui kontor on kinni ja kontakttelefon ei vasta, siis viib kuller teie paki lähimasse postkontorisse ja teile väljastatakse teade paki saabumisest. Paki saate seejärel kätte samast postkontorist. Eraisikute puhul helistab kuller enne kauba kohaletoomist ja lepib kokku aja, millal saadetis ära tuua.

Omniva Pakkiautomaadid: peale tellimuse kinnitamist saadetakse teile e-mailile Tellimuse kinnitus, palume saata meile e-mail valve@bkeesti.ee või helistada ning teavitada meid millisesse pakiautomaati soovite saadetist saada. Info https://www.omniva.ee/abi/kaart lehelt. Palume kindlasti lisada ka Tellimuse numbri, mille saate peale tellimuse kinnitamist.

Tulen ise järele Tallinn: saate kauba kätte meie kontorist Järveotsa tee 50C, Tallinn tööpäevadel E-R 8.30-17.00.

Tulen ise järele Tartu: saate kauba kätte meie kontorist Turu 34, Tartu tööpäevadel E-R 8.30-17.00.

5. Tellimuse esitamine

Teile kuvatakse Teie tellimuse ülevaade. Vajadusel saate muuta kõike, vajutades nuppu “Muuda”. Tellimuse esitamiseks klikkige nuppu „Maksa”.

6. Tasumine

Teile saadetakse e-postiga vastavalt valikule Tellimuse kinnitus koos meie pangarekvisiitide ja tasumisele kuuluva summaga või ettemaksu arve, mille tasumist ootame Teilt kuni 3 päeva jooksul. Valides tasumise Pangalingiga, saate maksta kohe peale tellimuse kinnitamist. Kui Pangalingiga tasumisel maksmine ebaõnnestub, siis tellimus tühistatakse automaatselt 2 tunni möödumisel.
Kui ettemaksu arve ei ole 3 päeva jooksul tasutud, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.

7. Toodete hinnad

Kõik bkeesti.ee e-poes olevad hinnad on eurodes EUR ja sisaldavad käibemaksu, kui toote juures ei ole märgitud teisiti.

8. Turvaseadmete e-poe aadressil www.bkeesti.ee kasutusleping

BK Eesti OÜ, registrikood 10022238, postiaadress ja kontori asukoht Järveotsa tee 50C, Tallinn 13520 (edaspidi nimetatud Teenuse osutaja), ja klient, kes vormistab bkeesti.ee-s tellimuse ning identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi nimetatud Teenuse kasutaja), sõlmivad käesoleva bkeesti.ee kasutuslepingu (edaspidi nimetatud Kasutusleping).

1.E-pood

  • 1.1 bkeesti.ee on Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.
  • 1.2 bkeesti.ee on Teenuse osutajale kuuluv registreeritud kaubamärk.

2.Üldsätted

  • 2.1 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutuslepingus kokkulepitust.
  • 2.2 Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse bkeesti.ee teenusesse muudatusi.
  • 2.3 Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta Kasutuslepingu tingimusi, ilma et tal oleks kohustus teatada sellest Teenuse kasutajale.

3.Tooted ja ostu sooritamine

  • 3.1 Kuvatavad tooted on tavapäraselt laos olemas ning kui tooted lõppevad laost otsa, siis nende toodete juures on vastav märge. bkeesti.ee kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või bkeesti.ee programmides.
  • 3.2 Kui toode puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab bkeesti.ee töötaja Teenuse kasutajaga ühendust, pakub välja võimaliku uue tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga, või tagastab raha Teenuse kasutajale. Raha tagastatakse hiljemalt kümne (10) kalendripäeva jooksul.
  • 3.3 Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest bkeesti.ee-s. bkeesti.ee-s olevad tootekirjeldused ei ole ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
  • 3.4 bkeesti.ee-s pakutavaid tooteid müüakse füüsilistele ja juriidilistele isikutele.
  • 3.5 Teenuse kasutaja kinnitab, et ta on vähemalt 18-aastane.
  • 3.6 Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted, kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, kättetoimetamise aadress, postiindeks) ning tasuma toote eest valitud viisil (pangalink, arve või järelmaks).
  • 3.7 Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed. Teenuse osutaja ei vastuta tellimuse täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
  • 3.8 Müük toimub siis kui Teenuse kasutaja on teinud bkeesti.ee-s tellimuse, sisestanud kõik vajalikud andmed ning tasunud tellimuse eest.

4.Hinnad

  • 4.1 Kõik bkeesti.ee-s olevad hinnad on eurodes (EUR) ja sisaldavad käibemaksu.
  • 4.2 Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta bkeesti.ee-s kuvatavaid hindu. Kui Teenuse osutaja on bkeesti.ee.-s muutnud hindu pärast Teenuse kasutaja poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Teenuse osutaja tarnima Teenuse kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Teenuse kasutajal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

5.Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

  • 5.1 Teenuse kasutajal on õigus valida mitme erineva kauba kättesaamise viisi vahel.
  • 5.1.1 Kaubad toimetatakse Teenuse kasutajani (tellimuses märgitud kättetoimetamise aadressile)(kuni) 7 tööpäeva jooksul
  • 5.3 Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud Teenuse kasutajale isikut tõendava dokumendi esitamisel.

6.Lepingust taganemine enne Teenuse osutajapoolset lepingu täitmist

  • 6.1.Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne lepingu Teenuse osutajapoolset täitmist lepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale kirjalikult teatama. Kirjalik teade tuleb saata elektronposti aadressil info@bkeesti.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev ja tellimuse number, millest soovitakse taganeda, ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon).
  • 6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani pärast Teenuse osutajapoolset lepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu punktile 7 – Vahetus- ja tagastusõigus.
  • 6.3 Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutaja tasutud summa tagasi hiljemalt kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kättesaamisest.
  • 6.4 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

7.Vahetus – ja tagastusõigus

  • 7.1 bkeesti.ee-st ostetud kaupadele kehtib neljateistkümne (14) kalendripäevane tagastusõigus.
  • 7.2 Kui e-poe vahendusel ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Toote pakend tuleb avada seda rikkumata, kõik GSM seadmed tuleb enne toite sisselülitamist varustada komplektis oleva antenniga, et vältida saatja läbipõlemist. Ilma antennita sisselülitamisest põhjustatud vead ei lähe garantii alla. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud, samuti määrdunud või muude kasutamise jälgedega ja peab olema originaalpakendis. Kindlasti peab Teil alles olema ostuarve. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 10 tööpäeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Kohapeal ostetud kaubale on vahetus- ja tagastusõigus ainult puuduse ilmnemisel, puudusteta kaupa tagasi ei võeta ja ümber ei vahetata.
  • 7.3 Tagastusõigus ei laiene avatud ümbrisega lisavarustusele (kotid, hoidikud j.n.e) ja arvutitarkvarale ja toodetele, mis sisaldavad arvutitarkvara.
  • 7.4 Toote tagastamiseks tuleb esitada vastav taotlus e-mailile info@bkeesti.ee.
  • 7.5 Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve ja tootjapoolne täidetud andmetega garantiitalong, kui see on nõutud.
  • 7.6 Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt kümne (10) kalendripäeva jooksul toote tagastamisest.
  • 7.7 Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.
  • 7.8 Tagastamisega kaasnevad tavalised kulud kuni summa ulatuses, mis vastab kümnele (10) eurole, kannab Teenuse kasutaja, välja arvatud juhul, kui üleantud asi ei vasta tellitule.
  • 7.9 Juhul, kui pärast tagastamist ilmneb, et tagastatud toode ei vasta Kasutuslepingu punktides seitse üks kuni seitse viis (7.1 – 7.5) toodud tingimustele, siis raha ei tagastata. Toote tagastamisega seotud kulud katab Teenuse kasutaja.

8.Pretensioonide esitamise kord

  • 8.1 Teenuse osutaja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe (2) aasta jooksul asja üleandmisest Teenuse kasutajale (võlaõigusseaduse § 218 lg 2).
  • 8.2 Teenuse kasutaja peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest Teenuse osutajale hiljemalt kahe (2) kuu jooksul pärast seda, kui Teenuse kasutaja sai mittevastavusest teada ehk esitama pretensiooni (võlaõigusseadus § 220 lg 1).
  • 8.3 Pretensioonide käsitlemine toimub vastavuses Kasutuslepingu lisaks nr 1 oleva „BK Eesti OÜ pretensioonide käsitlemise korrale”.

9.Isikuandmed ja nende kasutamine

  • 9.1 Teenuse kasutaja annab selge ja teadliku nõusoleku Teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
  • 9.2 Tellimuse esitamisel Teenuse kasutaja poolt sisestatud isikuandmed kantakse Teenuse osutaja kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks ja kauba pakkumiseks Teenuse kasutajale.
  • 9.3 Isikuandmete allikaks on kliendisuhte tekkimine bkeesti.ee-s tellimuse registreerimisel.
  • 9.4 Registreeritavate isikuandmete koosseisu kuuluvad andmed: eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon, elektronposti aadress, aadress: linn, tänav, maja, korter, postiindeks.
  • 9.5 Isikuandmeid töötleb BK Eesti OÜ, registrikood 10022238 , postiaadress Järveotsa tee 50C, 13520 Tallinn.
  • 9.6 Isikuandmed, mis on vajalikud kauba vahendamiseks Teenuse kasutajale, edastakse kulleriteenust osutavaile ettevõtteile.
  • 9.7 Isikuandmete kaitse on tagatud turvameetmetega.
  • 9.8 Teenuse osutaja kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele.
  • 9.9 Teenuse osutaja kohustub edastama Teenuse kasutaja isikuandmeid, kui seadus selleks kohustab.
  • 9.10 Teenuse kasutajal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.
  • 9.11 Teenuse kasutaja annab Teenuse osutajale nõusoleku saata tellimuse esitamisel sisestatud elektronposti aadressile tellimuskinnituse.

10.Vastutus

  • 10.1 Teenuse kasutaja kohustub kasutama bkeesti.ee.ee teenust üksnes seadustele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.
  • 10.2 Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide bkeesti.ee.ee teenuse kasutamist eeldavate seadmete, tarkvara ja andmesidesüsteemide muretsemise ning korrashoidmisega seotud kulutuste, samuti muude bkeesti.ee teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.
  • 10.3 Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu, seaduse või heade tavade vastasest bkeesti.ee teenuse kasutamisest Teenuse osutajale, teistele bkeesti.ee teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele tekkinud kahju eest.

11.Erimeelsused

  • 11.1 Kasutuslepingut puudutavad erimeelsused püütakse lahendada lepingupoolte vaheliste läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamise korral lahendatakse vaidlus kohtus vastavalt Eesti Vabariigi seadusandlusele.

12.Kasutamistingimused

  • 12.1 Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.
  • 12.2 Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „Nõustun bkeesti.ee kasutamise tingimustega”, nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega. bkeesti.ee

KASUTUSLEPINGU LISA NR 1 – BK Eesti OÜ PRETENSIOONIDE
KÄSITLEMISE KORD

1.bkeesti.ee-st ostetud toodetele kehtib võlaõigusseaduse § 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

2.Mõisted

  • 2.1 Ekspertiis – BK Eesti OÜ (mõnel juhul ka toote maaletoojaettevõte) poolt teostatav ekspertiis tootel esineva puuduse olemasolu ja tekkepõhjuse väljaselgitamiseks.
  • 2.2 Sõltumatu ekspertiis – kliendi nõudmisel teostatav täiendav tasuline ekspertiis sõltumatu eksperdi poolt, juhul kui klient ei ole BK Eesti OÜ poolt teostatud ekspertiisi tulemustega rahul.

3.Pretensiooni võib esitada tootmis- ja materjalivigadele.

4.Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kättesaamise kuupäevast.

5.Pretensiooni esitamise aluseks on müügiarve ja täidetud tootjapoolne garantiitalong, kui see on nõutud.

6.Pretensiooni võib esitada bkeesti.ee kontorisse, Järveotsa tee 50C, Tallinn

7.BK Eesti OÜ ei vastuta järgnevate puuduste eest:

  • 7.1 häirete eest toote töös, mis on põhjustatud selle juhuslikust või tahtlikust vigastamisest kasutaja poolt;
  • 7.2 häirete eest seadme töös, mille on põhjustanud seadme tehniliste omaduste muutmine, mida on teostanud tootja poolt sertifitseerimata isik või teenindus;
  • 7.3 häirete eest, mis on põhjustatud toote kasutusjuhendi eiramisest;
  • 7.4 häirete eest toote töös, mille on põhjustanud toote kasutamine selleks mitte ettenähtud keskkonnatingimustes;
  • 7.5 häirete eest toote töös, mis on tingitud äikesest või mõnest muust loodusnähtusest (force majoure);
  • 7.6 häirete eest, mis on tingitud arvuti või muu seadme ühendamisest mittenõuetekohasesse vooluvõrku (sealhulgas maanduseta vooluvõrku);
  • 7.7 rikete eest toote töös, mis on tingitud voolu all olevate seadmete omavahel ühendamisest;
  • 7.8 arvuti rikete eest, mis on põhjustatud arvuti komponentidele tootja poolt määratud parameetrite kliendipoolsest eiramisest;
  • 7.9 puuduste eest juhul, kui toodetel ja detailidel on seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised rikutud, vahetatud või eemaldatud.

8.BK Eesti OÜ ei vastuta remonti toodud seadmel oleva info säilimise eest.

9.Kui remonti toodud toodet ei ole kasutatud käesolevas korras ja vastavuses Kasutuslepingus toodud tingimustega, siis ei laiene tootele pretensiooni esitamise õigus ning kliendi nõusolekul remondib BK Eesti OÜ toote vastavalt kehtivale hinnakirjale.

10.Pretensioon tuleb esitada eesti keeles ja võimalikult arusaadavalt kirjeldatuna tootel esineva puuduse kohta.

11.Pretensioon ei kuulu lahendamisele, kui BK Eesti OÜ tõendab, et kaubal esinevad puudused on tekkinud tarbija süül.

12.BK Eesti OÜ on kohustatud eriarvamuste korral tootel esineva puuduse tekkepõhjuste väljaselgitamiseks tegema kuue (6) kuu jooksul alates müügi kuupäevast ekspertiisi. Kui tulemusena selgub, et puudus on tingitud kliendi süüst, kuid klient ei nõustu sellega, siis on kliendil õigus nõuda sõltumatu ekspertiisi teostamist. Kui sõltumatu ekspertiisi tulemus on kliendi kahjuks, siis sõltumatu ekspertiisi kulud katab klient.

13.Kui klient esitab toote kohta pretensiooni pärast kuue (6) kuu möödumist ostukuupäevast ja remondi käigus selgub, et toode on puuduseta, siis tekkinud kulud katab klient vastavalt kehtivale hinnakirjale.

14.Kui pretensiooni aluseks oleva toote remontimine osutub võimatuks või selle tootmine on lõpetatud võtab BK Eesti OÜ endale õiguse kliendi nõusolekul asendada toode samaväärsega.
Kehtiv alates 01.november 2011

9. Kliendi isikuandmete töötlemine

Veebipood töötleb kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse kliendilt konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).
Veebipood töötleb kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks ja toodete kättetoimetamiseks.
Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on BK Eesti UÜ (registrikood 10022238), juriidilise aadressiga Järveotsa tee 50C, Tallinn, 13520.
Veebipood ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:
1. kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;
2. veebipoe haldamiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.
Kliendi isikuandmeid töödeldakse eranditult tellimuse täitmise otstarbel ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu Veebipood.
Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti.
Kui klient on avaldanud soovi saada Veebipoelt uudiskirju, on tal alati õigus nendest loobuda, saates vastavasisulise teavituse Veebipoe e-posti aadressile info@bkeesti.ee või vajutades iga pakkumise juures näidatud vastavale lingile.

10. Küpsised (Cookies)

Veebileht www.bkeesti.ee kasutab küpsiseid (väikesed andmefailid, mis salvestatakse teie arvutisse veebilehte külastades). Küpsised võimaldavad kliendi kasutajakogemust personaliseerida ja veebilehe funktsionaalsust parandada. Soovi korral võite oma veebilehitsejas küpsiste salvestamise blokeerida, kuid see võib põhjustada mõne e-poe funktsiooni häirumist.

11. Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@bkeesti.ee või helistada telefonil: +372 6506901.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

12. TARBIJA ÕIGUSED

Teil on õigus e-poest tellitud kaubad 14 päeva jooksul vahetada või tagastada. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis ja kasutamata.
Müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.
Pretensiooni esitamise periood hakkab kehtima kauba kliendile väljastamise hetkel koostatud saatedokumendil näidatud kuupäevast.

13. SÜSTEEMIVEA HIND

BK Eesti OÜ jätab endale õiguse mitte müüa kaupa kui hind on süsteemivea tõttu vale või suurema soodustusega kui kampaania reeglid ette näevad. 

1. ÜLDIST

1.1. BK Eesti OÜ vahendab müüdavatele seadmetele tootja garantiid ja garantii protseduure ning teostab teatud seadmete garantiiremonti.
1.1.1 BK Eesti OÜ vahendab tootja garantiid kuni 2 aastat või tootja poolt sätestatudpikemaks perioodiks. Peale garantiiperioodi lõppemist on tootjagarantii vahendamine kokkuleppeline.
1.2. Garantiihoolduse teostamise aluseks on BK Eesti OÜ poolt väljastatud arve/ saateleht ja vigastamata seerianumbriga seade. Kui seadme seerianumber on rikutud või loetamatu, on BK Eesti OÜ’il õigus keelduda tasuta garantiiremondist.
1.3.Toode tuleb garantiisse või hooldusesindusse viia originaalkomplektsuses (kui komplektis on tehtud muudatusi tuleb sellest teavitada toote andmisel garantiisse).
1.4. Klient kohustub seadme ära viima kuue (6) kuu jooksul arvestades töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on BK Eesti OÜ’il õigus seade utiliseerida.

2. GARANTIIAEG

2.1. Garantiiperiood kehtib üleandmise hetkest, mis on märgitud arve/ saatelehele.

2.2. Garantiiperiood võib erinevatel toodetel erineda.

2.3. Garantiiperiood: 2 aastat garantiid- Kõik kaubad va. akud ja patareid

3. GARANTII TEOSTAMINE

3.1. Garantiiremont teostatakse BK Eesti OÜ kontoris, tootja hooldusesinduses võitootjatehases.
3.2. Seadmete toimetamine garantiihoolduseks BK Eesti OÜ’le toimub Kliendi kulul.
3.3. Kui seadme remontimine garantiiajal osutub võimatuks ja selle tootmine on lõppenud asendatakse seade garantiikorras samaväärse või paremaga. Kui asendamine ei ole võimalik, tagastatakse ostusumma.

4. GARANTII ALLA EI KUULU:

4.1. Kuluva iseloomuga osad (näiteks: akud) ning pakend ja dokumentatsioon;
4.2. Tarkvara, kaasa arvatud eelnevalt seadmesse installeeritud tarkvara ning tarkvarast põhjustatud ekspluatatsioonihäired;
4.3. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tekkinud tahtmatu või tahtliku füüsilise vigastuse tagajärjel või seadme sisemusse sattunud kõrvaliste esemete, vedelike, putukate, üleliigse tolmu jne. poolt;
4.4. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on tingitud ebatöökorras olevate elektrisüsteemide tagajärjel (maandusjuhtme puudumine jmt), elektrikatkestusest või võrgupinge kõikumisest;
4.5. Ekspluatatsioonihäired ja füüsilised vigastused, mis on põhjustatud mitte originaalosade või ebasobivate tarvikute kasutamisest;
4.6. Ekspluatatsioonihäired, mis on põhjustatud seadmete väärast kasutamisest, kasutamisjuhendi nõuete eiramine (toote kasutamine ette nähtust erinevates keskkonnatingimustes).

6. DEFEKTI ILMNEMISEL TEGUTSEGE JÄRGMISELT

6.1 Leidke kauba ostuarve.
6.2 Toimetage toode BK Eesti OÜ kontorisse.

Ei soovi maksta kogu summat korraga? Maksa osamaksete kaupa!

Kasuta toodete või teenuste eest maksmisel just BK Eesti järelmaksu – kõige soodsam, mugavam ja kiirem järelmaksulink Eestis!

Lisa tooted ostukorvi, kinnita oma tellimus ning vali makseviisidest BK Eesti järelmaksulink. Maksmisel valige sobiv periood, igakuise osamakse suurus ning digiallkirjastage mugavalt ID-kaardi või Mobiili-ID abil.

BK Eesti järelmaksu puhul on tegemist ülimalt kiire ning mugava makselahendusega, mis aitab koostada Sulle Sinu poolt valitud perioodi alusel maksegraafiku. Antud makselahendus teeb otsuse reaalajas ning aitab ostu sooritada vähem kui 60 sekundiga.

BK Eesti järelmaksu pakkujaks on ESTO AS (reg. kood 14180709).

Järelmaksu tingimused:

• Intress alates 0%
• Lepingutasu alates 0 eurost
• Periood kuni 4 aastat

BK Eesti järelmaksu saavad taotleda kõik 18-70-aastased Eesti Vabariigi kodanikud. BK Eesti järelmaksu on võimalik vormistada kiirelt ja mugavalt ka juriidilisele isikule.

TÄHELEPANU! Iga järelmaks on finantskohustus. Enne järelmaksulepingu sõlmimist tutvuge vastava teenuse tingimustega ning vajadusel konsulteerige asjatundjaga. Näiteks 2049-eurose laenusumma puhul 12 kuuks fikseeritud intressiga 14% aastas ja lepingutasuga 14.90 eurot on krediidi kulukuse määr 31.12%, kuumakse suurus 197.14 eurot ning tarbija poolt tagasimakstav kogusumma 2365.68 eurot.

NB! BK Eesti OÜ ei kohustu tagasi ostma või ümber vahetama tooteid, mille klient on ostnud või kätte saanud kauplusest. Konkreetse toote tagastamise või vahetamise võimaluse ja tingimused otsustab garantiiosakond.

Garantiitingimused PDFacp_pdf-2_file_document