HIKVISIONI VEEBRUARIKUU KAMPAANIA 👇🏼

Soeta Hikvisioni tooteid veebruarikuu jooksul vähemalt 1000 euro väärtuses ning saad kingituseks
Hikvision Acusense NVR 4 kanalit, POE, 4K!
Kingitusi 20tk!

 

Soeta Hikvisioni tooteid veebruarikuu jooksul vähemalt 2500 euro väärtuses ning saad kingituseks

V Spa 200€ kinkekaardi koos maitsva veini ja automaatse veiniavajaga!

Kingitusi 10tk!

 

LISALOOS!
Iga 500-eurose ostu puhul osaled loosis, kus kingime 1.märtsil 2x iPhone 15!

 

NB! Kingitusi jagatakse 1tk ettevõtte/osaleja kohta!

KORRALDAJA
1.1 Kampaania “Osta ja Võida!” (edaspidi Tarbijamäng) korraldaja on BK Eesti OÜ (edaspidi Korraldaja), asukoht Järveotsa tee 50c, 13520 Tallinn, Eesti Vabariik, rg-kood 10022238, e-post info@bkeesti.ee, veebileht www.bkeesti.ee.

 

TARBIJAMÄNGU TINGIMUSED
2.1 Tarbijamäng toimub ajavahemikul 01.02 – 29.02.2024.

2.2 Tarbijamängus saab osaleda kampaaniaperioodil ostes Hikvision tooteid järgmistel tingimustel:

  • Ostes Hikvision tooteid vähemalt 2500€+km eest, saad kingituseks V Spa 200€ kinkekaardi, veini ja automaatse veiniavaja.
  • Ostes Hikvisioni tooteid vähemalt 1000€+km eest, saad kingituseks Hikvision Acusense NVR 4 kanalit, POE, 4K!

2.3 Kampaanias registreeritud ostutšekk tuleb alles hoida Tarbijamängu kestuse lõpuni.

2.4 Tarbijamängus võivad osaleda kõik täisealised Eesti Vabariigi kodanikud, keda on võimalik tuvastada Eesti Vabariigis kehtiva isikutunnistuse järgi, v.a Korraldaja, Tarbijamängu loonud reklaamiagentuuri töötajad ning teised Tarbijamängu loosimisega seotud isikud ja nende perekonnaliikmed.

2.5 Korraldajal on õigus eemaldada Tarbijamängust kõik osalejad, kes ei vasta Tarbijamängu reeglitele, sh kui Korraldaja kahtlustab põhjendatult, et osaleja kasutab valeandmeid.

2.6 Tarbijamängu kingituse saamise eelduseks on tähtajaks tasutud arved.

 

TARBIJAMÄNGU AUHIND
3.1 Tarbijamängu jooksul antakse 2500€+km Hikvision toodete ostuga kaasa V Spa 200€ kinkekaardi, veini ja automaatse veiniavaja. 1000€+km Hikvision toodete ostuga saab kaasa Hikvision Acusense NVR 4 kanalit, POE, 4K.

3.2 Auhinna saaja peab tõendama oma isiku vastavust vastavalt Tarbijamängus registreeritud infole.

3.3 Auhinda ei asendata kliendi nõudmisel teist liiki auhinnaga ega hüvitata rahas.

3.4 Auhinnaga kättesaamisega seotud kulusid Korraldaja ei kata.

3.5 Auhindu jagatakse 1tk ettevõtte/osaleja kohta.

 

SEADUSANDLUS
4.1 Tarbijamängu korraldatakse Eesti Vabariigi territooriumil.

4.2 Kõik Tarbijamängus tekkinud küsimused ja vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

 

MUUD SÄTTED
5.1 Tarbijamängus osalemisega nõustuvad osalejad järgima käesolevaid reegleid ning Korraldaja otsuseid, mis on kõikides Tarbijamänguga seonduvates küsimustes lõplikud. Auhind antakse üle ainult käesolevaid reegleid järgivale osalejale.

5.2 Korraldajal on õigus käesolevaid reegleid ühepoolselt muuta või parandada, teatades sellest eelnevalt oma veebilehel.

5.3 Tarbijamängus osalemisega annab osaleja Korraldajale nõusoleku oma andmete töötlemiseks Tarbijamänguga seotud eesmärkidel, sh osaleja isikusamasuse tuvastamiseks ja osalejaga ühenduse võtmiseks.

5.4 Reeglite olulisel rikkumisel, kuritarvitamisel või vääramatu jõu korral on Korraldajal õigus Tarbijamäng igal ajal ühepoolselt lõpetada ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest eelnevalt oma veebilehel.

5.5 Tarbijamängus osaleja poolt Tarbijamängu tingimuste eiramise või Korraldajale enda kohta valede või ebatäpsete andmete esitamise korral, samuti muude ebaõnnestumiste korral, mis ei ole tingitud Korraldaja süüst, ei vastuta Korraldaja tarbijamängus osaleja auhinna loosimisest või auhinna kätteandmisest kõrvalejäämise eest.

5.6 Korraldaja ei vastuta, kui auhind jääb kasutamata Korraldajast sõltumatutel põhjustel.

5.7 Kõik pretensioonid seoses tarbijamängu korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult Tarbijamängu Korraldajale: BK Eesti OÜ, asukoht Järveotsa tee 50c, 13520 Tallinn, Eesti Vabariik, rg-kood 10022238, e-post info@bkeesti.ee, veebileht www.bkeesti.ee. Laekunud pretensioonidele vastamine toimub esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 30 päeva jooksul.